دانلود فیلم Werewolves Within 2021 با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی Werewolves Within 2021

فیلم گرگینه های درون زیر نویس فارسی + دانلود رایگان در سایت اضافه شد.

فیلم Werewolves Within 2021

نام فیلم : گرگینه های درون

ژانر : کمدی ، ترسناک

زبان : انگلیسی

مخاطب : بزرگسالان (+۱۳)

کارگردان : Josh Ruben

بازیگران : Sam Richardson ، Milana Vayntrub ، George Basil

خلاصه داستان : فیلم گرگینه های درون ، در شهر بیورفیلد مشکلاتی بر سر نقشه ساخت خط گاز بوجود آمده است. حالا طوفانی از راه می رسد و ساکنین شهر که در قهوه خانه ای محلی جمع شده اند، در آن محبوس می شوند. محیط بان جنگل به نام فین و پستچی شهر، سیسیلی، باید تلاش کنند آرامش را برقرار کنند و راز مربوط به موجودی اسرارآمیز را که مردم شهر را وحشت زده کرده، کشف کنند...

برای دانلود Werewolves Within 2021 در ادامه مطلب با ما همراه باشید.✔️✔️✔️

امتیاز : ۶٫۰ در IMDB

معرفی فیلم Werewolves Within 2021

فیلم Werewolves Within 2021 یا گرگینه های درون ، فیلمی در ژانر کمدی و ترسناک است که به کارگردانی Josh Ruben و نویسندگی Mishna Wolff محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا است. این فیلم امتیاز ۵٫۹ را از ۸,۳۰۰ رای در سایت IMDB دریافت کرد.

اطلاعات تکمیلی فیلم :

نویسنده : Mishna Wolff
کشور تولید کننده : آمریکا
مدت زمان پخش : ۹۴ دقیقه

لینک های دانلود فیلم Werewolves Within 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان با کیفیت 1080HQ

دانلود رایگان با کیفیت 1080p

دانلود رایگان با کیفیت 720p

دانلود رایگان با کیفیت 480p

 

 

گرگینه و گرگینه‌ها از دیرباز در هالیوود حضور پررنگی داشته‌اند. حتی بازیگران خوبی چون جک نیکلسون هم گذارشان به ایفای نقش این موجودات افتاده و شاید برایتان عجیب باشد که در سال ۲۰۲۱ هم افرادی هستند که به دنبال ساخت فیلم‌هایی با این موضوع رفته‌اند. با این تفاسیر باید حتما ایده ناب و دلیل محکمی برای ساخت این سبک نسبتا تکراری وجود داشته باشد. به نظر می‌رسد سازندگان فیلم Werewolves Within به خوبی توانسته‌اند از این فضای کلیشه‌ای خارج شده و ایده‌های خلاقانه خود را به خوبی پیاده کنند.

چندین سال است که بازی‌های ویدیویی مرجع ساخت فیلم‌های سینمایی شده‌اند. شاخص‌ترین آثار سینمایی این دسته Resident Evil، Hitman، Prince Of Persia، Tomb Raider و Warcraft هستند. البته یکی دو اقتباس سینمایی از بازی‌های مورتال کامبت نیز صورت گرفته هیچ کدام چنگی به دل نمی‌زنند. Werewolves Within (گرگینه‌های درون) فیلم کمدی و ترسناکی است که بر اساس بازی به همین نام ساخته شده و توسط شرکت رد استورم اینترتینمنت (Red Storm Entertainment) تولید شده و توسط یوبیسافت در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است. این بازی در قالب واقعیت مجازی طراحی شده بود.

جاش روبن که جزو کارگردانان جوان محسوب می‌شود، پیش از این هم تجربه ساخت آثار کمدی ـ ترسناک به نام Scare Me (مرا بترسان) را داشته که در سال ۲۰۲۰ اکران شد و مورد تحسین بسیاری از اهالی سینما نیز قرار گرفته بود. روبن می‌گوید که با الهام‌گیری از آثار موفقی چون arachnophobia (عنکبوت‌هراسی) و Jaws (آرواره‌ها) به درک خودش از ژانر ترسناک رسیده است.

همچنین ببینید فیلم های جدید 2021

Free Guy 2021

Malignant 2021

Werewolves

داستان فیلم Werewolves Within

فیلم در شهر Beaverfield اتفاق می‌افتد، جایی که همه از کار یکدیگر و رازهایشان باخبر هستند. به نظر می‌رسد یک طوفان برفی شهر را در سکون فرو برده است. در این وضعیت بحرانی، چند تن از اهالی این شهر در مهمانخانه محلی گیر کرده‌اند. در این میان دو تن هستند که سعی دارند آرامش همگان را حفظ کنند تا این طوفان به سلامتی رد شود. فین (با بازی سم ریچاردسون) یک جنگل بان است و سیسیلی (میلانا وینتراب) یک کارمند پست. این دو در عین حال که باید جو حاکم بر مردم بی حوصله و گیر افتاده در یک مهمانخانه را متعادل کنند، باید با موجودی روبرو شوند که ترس بر جان همگان انداخته است.

در ابتدا اهالی این مهمانخانه خیال می‌کنند مشکلی جز راه‌های بسته و شهری که در برف فرو رفته ندارند، تا زمانی که کم کم جنازه‌هایی اینجا و آنجا پیدا می‌شوند. از آنجاست که حس کسلی و بی‌حوصلگی این افراد به ترس و وحشت و بعد از آن پارانویا تبدیل می‌شود. حال این افراد جز صبر کردن برای باز شدن راه‌ها باید با خطر یک قاتل مقابله کنند که ناشناس مانده و بین خودشان مخفی شده است.

اگرچه این نقش چالش زیادی برای سم ریچاردسون نداشت،فیلم جدید اما او توانست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد. هوش به خصوصی در اجرای او دیده می‌شود و بدون اینکه طعنه‌آمیز یا معذب باشد، دست و پا چلفتی بودن را خوب بازی می‌کند. نقش مقابل ریچاردسون، میلانا وینتراب است. همانطور که بالاتر ذکر شد، وینتراب نقش سیسیلی را بازی می‌کند که هویت مشخصی دارد. در واقع او در کنار ریچاردسون ترکیب موزونی را خلق می‌کنند که کاملا مناسب فضای این فیلم است. وینتراب پیش از این قرار بود در سریال New Warriors نقش شخصیت Squirrel Girl (دختر سنجابی) را در دنیای سینمایی مارول بازی کند که متاسفانه این سریال به دلیل برنامه شلوغ پخش سریال‌ها در سال ۲۰۱۸ کنسل شد.

از کاراکترهای دیگر موجود در فیلم Werewolves Within می‌توان به سم (وین دووال) دکتر الیس (ربکا اِم. هندرسن) زوج یوگا کار دوین و واکین (شاین جکسون و هاروی گیلن) مکانیک بی‌ادبی به نام گوئن (سارا برنز) و شوهرش مارکس (جورج بَسیل)، تریش (میکلا واتکینس) و شوهرش پیت (مایکل چرنوس) اشاره کرد که باغ افرای شهر را می‌گردانند. در کل می‌توان گفت تیم بازیگران این فیلم هوشمندانه انتخاب شده و بازیگران نیز تمام تلاش خود را کرده‌اند که از عهده نقش‌های مورد نظر به درستی بربیایند که این اتفاق هم افتاد.

 شاید تصور کنید که گرگینه عنصر بسیار تکراری در فیلم‌ها است و این فیلم نه ترسناک محض است، نه فانتزی و نه علمی تخیلی؛ ولی شاید همین استفاده از یک موجود شناخته شده به عوامل این فیلم فضای امنی داده که بتوانند با خیال راحت بر سایر جنبه‌های آن تمرکز کنند.

حال سوال اصلی اینجاست؛ چه کسی گرگینه است؟ در فضایی خفقان‌آور که راهی به دنیای بیرون نیست، تصور موجود خوفناکی که به راحتی بین ما قدم برمی‌دارد و با ما سر یک میز غذا می‌خورد خوفناک است. میشنا وولف به عنوان نویسنده این فیلم، این حس را در تمامی شخصیت‌ها القا می‌کند که برخلاف ظاهر معمولی و بی‌گناه آن‌ها، هرکدام قابلیت ویلن بودن را دارند و به همین دلیل نمی‌توان شخصیت منفی اصلی فیلم را به سادگی شناسایی کرد.

werewolves within

فیلم Werewolves Within در لحظاتی درست مانند عنوان ترسناک و به‌یادماندنی Jaws (آرواره‌ها) عمل کرده و بررسی میکند نظام سرمایه داری چطور می‌تواند مشکل‌ساز شده و اتحاد و تلاش‌های افراد یک شهر را برای مقابله با بحران پیچیده‌تر کند. یکی از پیام‌های اصلی فیلم آن است که به ما یاد می‌دهد کنار آمدن با همسایه‌ها و دوست‌داشتن ‌آن‌ها آنقدرها هم ساده نیست، به خصوص زمانی که متوجه می‌شوید به اندازه‌ای که انتظارش را دارید برای شما احترام و ارزش قائل نیستند.

این فیلم در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۱۴۰۰) در آمریکا اکران شد و توانست نظرات مثبت بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. روی هم‌رفته فیلم Werewolves Within به نوبه خود یکی از اقتباس‌های لذت‌بخش و منحصر به‌فرد به حساب می‌آید که با تماشای آن می‌توانید حسابی سرگرم شوید.